Bloggen er støttet av Nordbohus. To av bildene i headeren er tatt av fotograf Nathan W. Lediard.





torsdag 23. februar 2012

Jeg deler ut 10 eksemplarer av KK living på Glede-bloggen!


Hurra-meg-rundt! 
Jeg er så heldig å kunne lodde ut hele 10 eksemplarer av splitter nye KK Living - utgitt av selveste KK!
Hva sier DU til det? 
Dette ser lovende ut! Forsiden er utrolig fresh og fristende - jeg gleder meg veldig til å lese det. Ikke bare skriver de om interiør, men også om mat. Hele 156 sider! Oh-la-la! Det passer meg ypperlig!

Dette skjer på min andre blogg "Glede".

1 lodd om du legger igjen en kommentar på dette innlegget.
2 lodd om du legger igjen en kommentar OG linker til lotteriet med bildet over.

Senere kommer et "mini-intervju" med KK Living. Følg med!

1 kommentar:

  1. Karin Sofie Gundersen27. februar 2012 kl. 13:13

    Jeg vil gjerne ha et lodd Kristin:) Liker bloggen din!

    ks_gundersen@hotmail.com

    SvarSlett