Bloggen er støttet av Nordbohus. To av bildene i headeren er tatt av fotograf Nathan W. Lediard.





søndag 21. august 2011

Håholmen havstuer


Egentlig hadde jeg tenkt å vise bilder av de nyinnsatte glassrutene i rekkverket. Mats-Erik og svigerfar monterte dem tidligere i uka.


Men så har det seg sånn at Mats-Erik og jeg har vært på kjærestetur i helga! Til Håholmen havstuer.


Da fikk jeg også oppleve Atlanterhavsveien. Selv om jeg bor få mil unna, har jeg aldri kjørt den.
NYDELIG!


Vi var veldig heldig med været også. Før vi kom til Eide øste regnet ned, men da vi kjørte fra Eide sentrum brøt sola gjennom skylaget.


En kort båttur fra Atlanterhavsveien, ligger Håholmen havstuer. Vi var så heldige å få et gavekort på oppholdet av Gh-bolig, som bygde huset vårt.


Vi bodde i "Brenneriet". Vi kunne ikke annet enn å smile! For et sted!


En fornøyd Kristin med lillebror i magen.
Her kunne vi nyte stillheten!




Balsam for sjelen.
Hit skal vi igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar