Bloggen er støttet av Nordbohus. To av bildene i headeren er tatt av fotograf Nathan W. Lediard.





mandag 4. juli 2011

Jeg vil ut av kofferten!


Vel, nå er det ikke jeg som ligger i en koffert da, men derimot ALLE mine klær. Og Mats-Eriks klær. De ligger i kofferter, vesker, bager og kasser. Nå er det nok!


Vi har jo en utfordring med å finne garderobeskap som passer, da vi har skråtak på den veggen vi tenker å ha skapet. IKEA hadde ingen løsning som vi kunne bruke.


Nå har jeg derimot satt min lit til Elfa. Neste uke blir det en liten Trondheimstur, og da skal jeg innom Elfa-forhandlere og finne ut om de kan hjelpe oss.


Det blir nok bare "innmaten" i første omgang. Jeg er superfornøyd bare jeg får klærne opp fra koffertene og opp på hyller, i skuffer og på garderobestenger! Dørene får vi kjøpe etterhvert.


Bildene fra Elfa sine nettsider ser i alle fall veldig lovende ut. Alle bilder er lånt derfra.

P.S Dersom noen andre har gode garderobetips, legg gjerne igjen en kommentar!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar