Bloggen er støttet av Nordbohus. To av bildene i headeren er tatt av fotograf Nathan W. Lediard.





fredag 22. juli 2011

Gjesterommet


Med eget hus, er vi så heldige å ha fire soverom, og et av dem er gjesterom. Endelig har vi et eget rom der gjestene våre kan sove!


Jeg har vært så heldig å få dette soveromsmøblementet av min kjære bestemor. Det har stått på jenterommet mitt hos mamma og pappa til nå, men nå har vi plass til det! Det er flott og nydelig slitt, synes jeg. Det skal få være i sin opprinnelige farge - her skal det ikke males. På nattbordet står forresten en søt blomsterbukett vi fikk av gode naboer som kom innom på kaffe en dag. :)



Sjarmerende slitt i fotenden. Er det min oldefar som har ligget her, tro? I bakgrunnen ser dere skyvedøra inn til stua. Plassbesparende og kjekt.


Det følger to nattbord og en kommode med senga. Det skal visstnok finnes en speilkommode også, på et eller annet loft. Vi får se om det dukker opp etterhvert.


Gjesterommet er det eneste soverommet i førsteetasje. Her er det direkte inngang til eget bad, med skyvedør (praktisk!). Nexus har livsløpsstandard, så senere blir nok dette mitt og Mats-Eriks soverom - men inntil videre er det kjempekjekt at gjestene kan disponere sitt eget rom og bad når de er på besøk. For bilder av baderommene, klikk her.


Som dere såvidt kan skimte, har jeg også fått plass til en skrivepult her. Dette skal bli min lille arbeids- og hobbykrok - men foreløpig er det ikke ordnet nok til at jeg vil vise det her på bloggen. Skrivepulten har forresten min pappaen min laget på sløyden da han var 14 år! Litt andre sløydoppgaver da enn nå for tida, kan man si.

Om en times tid kommer Mats-Erik hjem fra sin siste arbeidsdag før ferien. Vi gleder oss!
GOD FREDAG ALLE SAMMEN!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar