Bloggen er støttet av Nordbohus. To av bildene i headeren er tatt av fotograf Nathan W. Lediard.





mandag 18. juli 2011

Der det er rot er det liv!


Dette "sitatet" lyste mot meg i dag da jeg leste favorittbladet mitt Boligliv. Jeg prøver stadig å minne meg selv på at dette er sant, og at rot også er noe positivt. Det er et tegn på at man har evnen til å slappe av! Får jeg uventet besøk er jeg alt for god til å unnskylde meg for at det er litt rot her og der, eller at vinduene ikke er vasket eller klær ligger strødd på badet.

Noen som kjenner seg igjen?


Heldigvis har jeg blitt pittelitt flinkere til å ikke rydde hele tiden, men tenker at dette sitatet med fordel kunne hengt opp permanent på en strategisk plass, godt synlig.

"DER DET ER ROT ER DET LIV!"


Under trappa er det Wilma som regjerer og her "flyter" det ofte. Men - det er kjekt å begrense dette "rotet" til et sted, så slipper vi å plukke leker utover kvelden når Wilma har lagt seg (eller snuble i dem...).


Og apropos det med at litt rot er tegn på at man kan å slappe av... Vi har nettopp kost oss med ost og kjeks med verandadørene på vidt gap. Det småyret litt, men vi fikk likevel nyte den fine sommerlufta på denne måten.


Som min kjære så fint sa til meg:

"Sant denne restauranten har den fineste utsikten!?"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar