Bloggen er støttet av Nordbohus. To av bildene i headeren er tatt av fotograf Nathan W. Lediard.





onsdag 13. juli 2011

Barstolen Ingolf


I forrige innlegg lovte jeg å vise de siste anskaffelser til huset i Svingen. Her kommer de to første, kan du se dem?


Jeg har lenge vært på jakt etter passende barkrakker, både i butikker og på nett. Ville gjerne ha dem hvite. Ble veldig glad da jeg fant Ingolf på IKEA - akkurat noe slikt som jeg hadde sett for meg. Tror de er ganske nye, for måtte på vareutleveringa for å hente dem. Kjøpte for øvrig også en Ingolf junior til Wilma, altså en barnestol som ser akkurat likedan ut, men som passer til et vanlig kjøkkenbord (presterte å ta med feil farge, så den må byttes..).


Har prøvd krakkene i dag. Passer fint til å lunsje ved!


Tror nok det går fint an å ta et glass vin her mens min kjære lager mat også! Men det må nok vente til neste år.. :)


Eller til å renske jordbær. Snart blir det hjemmelaget jordbærsyltetøy i Svingen. Det er sommer det! Ikke minst er det herlig å finne i fryseren i høst og vinter.


"Min lille kafè" begynner å få mange sitteplasser; ved kjøkkenbordet, ved loppesofaen og ved halvøya. Kjøkkenet er mitt favorittrom for øyeblikket!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar