Bloggen er støttet av Nordbohus. To av bildene i headeren er tatt av fotograf Nathan W. Lediard.





søndag 5. juni 2011

Vel blåst!


Vel blåst er vel kanskje litt tidlig å si, men vel blåst så langt i alle fall - til Mats-Erik og svigerfar.


Arbeidet med plattingen, eller terassen,  har gått raskt. Selv om den ikke er helt ferdig, er den i bruk hver dag.



Gleder meg til huset og rekkverket blir malt i samme farge (hvitt), så blir det mer helhetlig.


Der det mangler rekkverk, skal det settes inn glass. Mats-Eriks gode ide!


Det er mye som gjenstår med arbeidet rundt huset, men vi er i alle fall i gang!



Inne i denne kroken blir det godt og lunt når det også kommer opp en liten vegg til venstre i bildet. Ganske så ustylet og kjedelig dette men...


Muster har funnet seg godt til rette under plattingen.


I helga har jeg bakt et supergodt brød. Oppskrift finner du ved å klikke her og det anbefales virkelig - utrolig saftig og godt. Jeg laget ikke hevedeig, men brukte 1 pk gjær og plusset på mengden mel og væske som står i hevedeigen. Jeg får best resultat når jeg baker brødene uten form, men det funker sikkert med brødform også. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar