Bloggen er støttet av Nordbohus. To av bildene i headeren er tatt av fotograf Nathan W. Lediard.





søndag 1. mai 2011

Endelig hagemøbler!

Min kjære Mats-Erik fyller år etter helga, og mine foreldre har kjøpt hagemøbler til han. Jeg visste om gaven på forhånd, og selv om det var noen dager til bursdagen, fikk jeg lyst til å få møblene hit til helga - meldingene var jo så bra! Jeg ringte svigerfar og spurte om han hadde tid til å kjøre møblene oppover. "Kanskje trengtes noe montering", sa jeg. "Er ikke helt sikker". Jo da, svigerfar skulle prøve å få til det!


På vei hjem fra jobb, fikk jeg telefon fra svigerfar. Det var visst litt jobb med å skru dem sammen.. Men nå var det gjort! Tusen takk snille svigerfar! Da Mats-Erik og Wilma kom hjem, leide jeg dem rundt hushjørnet og viste dem møblene! Stas! De har vært i bruk hele helga. For et vær vi har hatt!!


Tante og onkel var innom, og da fikk vi blant annet noen uteblomster. Fint! Tusen takk.



Fra Wilma og meg fikk Mats-Erik jernrive og spade. Wilma sang bursdagssangen mens hun overleverte riven.


Utstyret ble tatt i bruk samme dag og her er et av prosjektene han har satt i gang med. Han kan holde på i timevis med slikt utearbeid.


Vi gleder oss på å få platting! Foreløpig ligger bare noen paller foran skyvedøra inn til midt-i-stua.


Å, så godt det er med helg!
Og vår!!
Grattis med dagen 3. mai, kjære Mats`n min!

1 kommentar:

  1. Hei. Huset deres har blitt kjempefint:-) nytt hus må være deilig, bor selv i et litt eldre hus.
    Så gøy med hagemøblene i gave, det var lurt og hurra for svigerfar:-)
    Jeg har et tips på hagemøbler, gå inn og sjekk www.sommershoppen.no
    Der finner du garantert noe mer når plattingen din blir ferdig.
    Servicen er helt super og de leverer i hele Norge.
    Hilsen Bente

    SvarSlett