Bloggen er støttet av Nordbohus. To av bildene i headeren er tatt av fotograf Nathan W. Lediard.





mandag 11. april 2011

Wilmas favoritt?


Mamma og mormor har fullført arbeid med loppesofaen i dag. Ser du hva de har gjort? Hvis ikke kan du se her.


Et lite glimt av soveromsmøblene som har kommet på plass på gjesterommet. Må få ordnet litt mer før jeg tar flere bilder. Møblene har jeg fått av min kjære bestemor. Nydelig!


Men hva er dette!!??


Og her sitter Wilma og ser barne-tv. Hun ser da vitterlig nybadet ut?


Jo da, i dag har vi fått montert badekaret! Lykke i heimen. Wilma er storfornøyd. Et lite, søtt badekar som passer godt til oss "hobbiter", som broren min så fint sa det. Når badekaret ble så lite, blir det også god plass til et skap eller lignende "til høyre" for karet.


Her kommer vannet ut! Helt herlig!


Badekaret er fra Vikingbad og er montert av Næss rør.


Når det blir satt på vask på kommoden her nå, så blir badet tipp topp!


Nå har jeg funnet frem en 30-årsgave; såper fra Lush. Endelig får jeg bruk for dem! At jeg trodde de minste bitene der var såpe, trenger vi ikke å snakke så mye om. Hihi.. Straks dette innlegget er postet, skal jeg prøve badekaret jeg også!


God mandag!

2 kommentarer:

  1. Ahhh.. misunnele!!! :)

    SvarSlett
  2. Å, den sofaen ble jo bare knalltøff! Kjempefint og sprekt innslag med de tre knappene!
    Kan tenke meg at lille frøkna syntes badekaret var stas ;) Ha en fin dag og god påske!! Ellen

    SvarSlett