Bloggen er støttet av Nordbohus. To av bildene i headeren er tatt av fotograf Nathan W. Lediard.





lørdag 16. april 2011

Vask på kommoden!


Torsdag og fredag var jeg i Trondheim, og da jeg kom hjem, holdt Mats-Erik for øynene mine og førte meg inn på baderommet nede. Jeg ble kjempeglad da jeg så at vasken har blitt montert på kommoden!


Synes det ble riktig så lekkert!


Mats-Erik har festet knottene i dag. Nå gjenstår det bare å vokse eller lakkere "benken", samt få et speil på veggen. Det som står der nå er bare midlertidig.



Handlelista var lang da jeg var i Trondheim. Det er MYE som skal kjøpes inn i et nytt hus! Dorullholdere ble innkjøpt på to av tre bad...


Muster fikk seg mat- og vannskåler og var rent så fornøyd!



Da jeg var innom Norema for å etterbestille noen småting, fikk jeg overrakt en vinflaske og et innholdsrikt påskeegg. Tusen takk, det var veldig hyggelig! Gjett om Wilma ble storøyd da hun fikk seg inni egget. Ble populært ja!


Bloggingen fører med seg mange hyggelige opplevelser, som denne tomatplanten med den søteste lappen fra en arbeidskollega av Mats-Erik. Tusen takk, Lillian! Så koselig!


I dag har vi hengt opp en del hyller på vaskerommet og boden, samt pyntet litt til påske.


Blir herlig å nyte noen rolige dager her hjemme! Blir en liten hyttetur også... Håper at værmeldingen slår til og satser på kryssord, påskekrim, Kvikklunsj, lammelår og alt som hører påska til!

GOD PÅSKE!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar