Bloggen er støttet av Nordbohus. To av bildene i headeren er tatt av fotograf Nathan W. Lediard.





tirsdag 5. april 2011

Endelig skal Wilma få badekar!


Vi er så heldige at vi har to bad på omtrent 8 kvadratmeter. På det ene badet skal vi ha badekar - Wilma elsker å bade! Vi hadde kjøpt badekar, hentet det og skulle få det montert før vi flyttet inn, men så viste det seg at det ikke passet inn i forhold til sluk og røropplegg. Nå har vi imidlertid funnet et som passer, og nå er det bare å vente! Badekaret er fra Vikingbad, og finnes i flere størrelser. Vårt blir 120 x 120 x 60 cm, så det blir ikke så stort - men så er vi ikke så høye heller da!


Mats-Erik har begynt å pusle så smått med uteområdet. Han har akkurat sett et hageprogram på TV, og er helt syk etter å komme i gang! "Kan de ikke komme hjem til oss å lage hage, også!?" Her ser dere han og Wilma sår gulrotfrø. En slags symbolsk handling..? Starten på vårt hageprosjekt!!


Jeg har vokst opp på Halsanaustan, helt nede ved ferjeleiet, og er vant til å se ferja gli over fjorden. Etter ni år i Trondheim, er det herlig å nyte utsikta . Her oppe slipper vi det verste "bråket" også, vi kan bare se.

1 kommentar:

  1. blir gøy å se hagen deres og etterhvert ;)
    gulerøtter er jo en flott start på kjøkkenhagen!

    jeg har fått gravd opp min hage jeg, som jeg hadde ca 150 div plantesorter i.. her er det bare å begynne på nytt! :)

    SvarSlett