Bloggen er støttet av Nordbohus. To av bildene i headeren er tatt av fotograf Nathan W. Lediard.





søndag 20. mars 2011

Her bor familien Betten!


Flyttesjau!


Torunn og Vilde var to av våre første gjester. De fikk selvsagt være med å legge puslespill!


Den første frokosten...


Flyttehjelp og montering av sofa.


Rosechampis og marsipankake i går kveld...


Er utrolig fornøyd med sofaen fra Living.
Som mamma sa: "Den var rå!"



Ikke så verst på loftstua helller...




Endelig har Wilma, vår lille Glede, fått seg et ordentlig rom!


Takk til alle som har hjulpet oss på et eller annet vis i helga.

Nå er det tid for å flytte oppover de siste kassene...
Flere bilder kommer!

VI ER SÅ UTROLIG GLADE!!

9 kommentarer:

  1. God Dammit, som æ glede mæ t å sjå! Å den sofan va heeelt nydelig der ja! <3

    SvarSlett
  2. Ååååå så flott dere får det!! Unner dere virkelig denne gleden nå!! Masse lykke til med utpakking og alt som følger med :)

    Klem Sissel

    SvarSlett
  3. såå fint dere har fått det. Morsomt å se selve huset. det var dette huset vi snakket om å bygge for noen år tilbake. Men nå ble det ikke det for vår del. Men fytti så kult det er!!! :o) Dere har vært sååå flinke!!

    SvarSlett
  4. PS. ønsker at du legger ut flere høyoppløselige bilder, så vanskelig å se kjøkken og annet skikkelig på små bilder :P

    SvarSlett
  5. Det skulle jeg gjerne gjort Datt, men du skjønner vi har ikke internett i nyhuset og vi har veldig dårlig opplastingshastighet på nettet i bestemors hus, så jeg har ikke hatt tid til å vente på å laste ned et og et bilde. Travelt med flyttesjau og vet du! Dessuten tror jeg kanskje mac`en din er litt bedre enn daten min, for bildene på bloggen din blir enorme på min PC. Hihi.. Skal ordne meg bedre opplastingshastighet nå! :)

    SvarSlett
  6. Stas!!! Gratulerer til alle 3:) Og,...dere har virkelig fått det fint. Koooos dere masse!!!

    SvarSlett
  7. Åååh, hjelpe meg så fint dere har fått det!! :) så deilig å endelig være på plass Glede.. Og for en sofa! den ser fantastisk ut. Og hurra for eget rom til søte Wilma! Gratulerer til dere fine :)

    SvarSlett
  8. Gratulerer så mye!!!! Jeg har fulgt deg både her og på gamlebloggen ganske lenge, men den siste tida har jeg dessverre vært veldig dårlig på å kommentere. Jeg vet godt hvordan dere har det nå, vi flyttet inn i nybygd hus for ett år siden i disse tider. Fantastisk deilig følelse. Gleder meg masse til å se mere bilder!! Ellen

    SvarSlett
  9. hipp hurra!! glad på deres vegne!!

    SvarSlett