Bloggen er støttet av Nordbohus. To av bildene i headeren er tatt av fotograf Nathan W. Lediard.





tirsdag 22. februar 2011

"Ut på tur, mamma!"

,ropte Wilma da jeg kom hjem fra jobb i dag. Etter litt middag, var det derfor bare å kle på seg og komme seg ut. Selvfølgelig gikk turen opp i huset! Wilmas fadder, og mitt søskenbarn, er hjemme på vinterferie, så hun og min tante ble også med oppover.



I dag har de effektive snekkerne våre satt inn kjøkkendør. Vi er like glade for hver lille forandring som skjer i huset vårt!


Utsikten fra loftstua er utrolig!
Vi har forstått det slik at trappa kommer i morgen. Det blir et høydepunkt å se den komme opp!


Jeg ville vise tavleveggen til Wilma. Snille mammen min har malt et strøk til i dag. Tror kanskje også det ble en matbit på snekkerne da hun dro oppover.. :) Noen baderomsplater har også kommet opp på badet oppe i dag.


Nå er det så lite snø at vi kan ta "snarveien" nedenfor huset.


Foreldrene mine tok seg av legging av Wilma i kveld, slik at jeg og Mats-Erik kunne stikke opp i huset for å gjøre ferdig tapetseringa på kjøkkenet.


Vi er veldig fornøyde med tapetvalget fra Flugger. Synes det ble en slags kafestemning når veggen ble ferdig - og det passer meg fint! Noe av det jeg savner mest med bylivet er nemlig å gå på kafe. :) Tapetseringen tok bare en stor time, så nå fikk vi faktisk noen timer på sofaen også. Herlig!

3 kommentarer:

  1. Skal si det drar seg til hos dere, og så flott den tapeten deres er!! Liker tavlemalingen lillemor får på rommet sitt, veldig smart!
    Ønsker dere en forsatt fin fin byggeuke:)

    Sissel :)

    SvarSlett
  2. føyer meg til Sissels ord ;)
    påska nærmer seg sakte men sikkert nå! :) :)
    trappa blir definitivt et høydepunkt!!

    SvarSlett
  3. for en fantastisk utsikt det er fra huset deres!!
    om noen år så er det DEN som kommer til å være det mest verdifulle med hele huset.. priceless!

    huset blir SÅ fint!

    SvarSlett