Bloggen er støttet av Nordbohus. To av bildene i headeren er tatt av fotograf Nathan W. Lediard.





torsdag 24. februar 2011

Ukas høydepunkt!


For et kick det var å se trappa gjennom vinduet da vi parkerte utenfor huset i ettermiddag!! "Ro deg ned", så Mats-Erik. Jeg kan ikke for det! Herlig at den endelig er på plass. Og så fin den er!


Imponert over over hvor god plass det ble under trappa og på veggen til venstre! Blir jo plass til litt av hvert her.


Elektrikerne fra Elmo har også vært i huset i dag. Downlights, stikkontakter og brytere har kommet på plass. Veldig kjekt det også!


Apropos det. I går var jeg, Wilma og mamma på en liten bytur. Jeg fikk byttet en av mine Dots-sett som jeg fikk to av til jul. De byttet jeg i en taklampe; Norm69 fra Normann Copenhagen. Som dere ser blir et et lite puslespill å se sette den sammen... :)





Tidligere har vi kjøpt taklampen Dokka.

VI HAR FÅTT TRAPP! HURRA!

1 kommentar:

  1. Åååå så flott... og vet du hva... tror jeg kommer til å få akkurat samme følelse når vår trapp kommer på plass i morgen (om det ikke blir forsinkelser da..)
    Ønsker dere en fin fin helg:)

    Sissel

    SvarSlett