Bloggen er støttet av Nordbohus. To av bildene i headeren er tatt av fotograf Nathan W. Lediard.





fredag 18. februar 2011

Tid for helg

Fredag!


I morges tok vi en avgjørelse på "flisspørsmålet". Det ble en avlang flis (se forrige innlegg) under peisovnen, og "Beola" (se bildet under) i VF.


Det viste seg nemlig at flisen vi hadde bestilt til VF hadde en annen nyanse enn i butikken - den var mye mørkere enn vi ønsket. Men nå har vi fått byttet og flisene blir lagt neste uke! Da kommer for øvrig også trappa. Åååå, som jeg gleeeeder meg! Dette er så kjekt, altså!


Fredag og pizza er en god match. I kveld er jeg og Wilma alene hjemme, og vi har både bakt muslirundstykker og pizza.


For oppskrifter se min andre blogg, her.


I går fikk jeg kjøpt tavlemaling (til Wilmas rom), murmaling til pipa og vi har også en tapetrull som må opp på kjøkkenet. Håper vi får gjort noe i helga, selv om Mats-Erik har arbeidshelg.

Utsikt fra Halsahagen boligfelt!
Magisk.

1 kommentar:

  1. Hei. Dette blir fint! Pizzaen så god ut også, skal prøve den en gang! Morro med valget av fliser i vindfang. Akkurat den flisen har vi valgt i gangen vår også. Grunnen til at vi valgte den var størrelsen (30x60) og farven. Når flisen blir litt matte og grå synes ikke alt på de. Tenker da spesielt på barnesko med sand etc. Kan være greit at det ser ordentlig ut uten at en MÅ vaske hele tiden.
    Morro å følge bloggen deres!

    SvarSlett