Bloggen er støttet av Nordbohus. To av bildene i headeren er tatt av fotograf Nathan W. Lediard.





søndag 23. januar 2011

Får vi til dette da, tro?

I høst kjøpte jeg en sofa på loppis. Betalte 400 kr for denne herligeheten, som er lite brukt og i god stand. Men så var det trekket da.. Jeg har fått for meg at jeg vil ha svart trekk på den - problemet er bare at jeg ikke kan å trekke om møbler. Men for min kjære mamma er ingenting umulig, og i går satte hun i gang "prosjekt sofa".


Det ser ut til at dette kan bli litt av en utfordring.. Det er ikke greit å få løsnet det gamle stoffet, og videre vil det nok ikke bli bare lett å få på nytt..


Om vi får det til, tror jeg imidlertid det blir kjempefint! Ser for meg et lite sofahjørne i det nye kjøkkenet vårt! Tenk så kjekt det blir å be naboen over på en kaffekopp her!? Mer om sofaen kan du lese her.

2 kommentarer:

  1. Så spennede å pusse opp møbler. ønsker dere lykke til med prosessen... Å prøve å tekke om en sofa er godt gjort:)
    Jeg har også noe jeg må sette igang å pauue opp!!

    Sissel

    SvarSlett
  2. Ta der bli sååå knaill!!Bøye mæ i støvet...! ;) Æ vill iallefaill kåmma på kaffekos i soffahjørne!! gle me! :)

    SvarSlett